Emils 60 kvadrat

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

In tribute to promises.

Av Emil Eriksson - 5 januari 2010 09:15


Lovade ju migsjälv att fotografera mer nu på nyår, och vad vore jag för fotograf om jag inte delade med mig av mina alster. Det är bara satan att min paranoia och letargi gärna står i vägen för mig. Tanken går ju liksom genom huvet: "Hey, tänk om jag faktiskt tar så bra bilder att någon snor dom från mig.."


Yeah, storhetsvansinne, Emil. Hahaha!


Men nu är det ändring på det är tanken.







 

Det är inte så ofta dimma över brunnsberg där jag bor. Men jag älskar det magiska som lite extra luftfuktighet kan skapa.


Till nästa gång ska jag nog ha lite mer transparens i vattenmärkningen, så att den inte stör lika mycket.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Eriksson - 14 april 2011 22:54

Innan jag gick in i den här klumpen av betong såg jag att en väldigt fin dis dragit in över västkusten. Vet inte om den är kvar, men om så är fallet rekommenderar jag att ta med en kompis och en kamera ut för lite nattfotografering. Jag tror det finn...

Av Emil Eriksson - 14 april 2011 19:47

Just nu känns allt så vanligt. De gamla rutinerna.. De som man aldrig skulle komma att fastna i när man var 16 år och blickade mot sin framtid. Jobba, äta, sova, jobba, jobba, äta sova. Jag vet att jag är bortskämd med att kunna sitta och läsa och ib...

Av Emil Eriksson - 9 april 2011 04:11

Men vafan? Ett till inlägg som är borta med vinden? Jaja, det här handlade egentligen bara om det 1300 sidor tjocka epos av Stephen king som jag valt att ha som kompanjon under mina nätter på ringhals. Samt att jag skämtade om bokens otymplighet (Den...

Av Emil Eriksson - 9 april 2011 03:56

Jag borde döpa om den här bloggen till Emils-uttråkade-nätter istället, för det är då den här bloggen kommer så väl till pass just nu. Jag känner att jag ändå inte har så mycket att skriva om. Inga vardagsbetraktelser att dela med mig av. Mina drömma...

Av Emil Eriksson - 5 april 2011 22:50

Såg att texten som egentligen skulle suttit här angående det fantastiska spelet The Impossible quiz, var försvunnen, och det känns ju lite dumt. Därför tänkte jag nu fylla i tomrummet och åter igen skapa en gnutta ordning i universum..Jag skulle vilj...

Presentation


En liten del av mig mellan varven av jobb, fritid, ångest och allt annat härligt man inte kan vara utan här i livet, det är vad den här bloggen är.

Min senaste blogg.

Min fotoblogg.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Bloggar jag besöker.

Kategorier

Senaste inläggen

Unga Varberg

Unga Varberg

Arkiv

Gästbok

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards